tisdag, april 01, 2008

Inomhus skidåking?

Hammarbybacken ska glasas in!

En av mina saker på min att-göra-lista-men-det-glömmer-jag jämt-bort måste få prioritet. Fika i Hammarbybacken. Denna pärla. Det är urhäftigt att åka skidor och ha stan för sina fötter. Trots att liften går mycket långsammare än att åka ner, inklusive paus för att beundra utsikten. Och med dåliga knäns så får det numera bli promenader.

Något säger mig att det kanske inte är så brått trots allt! ;-)

Vd:n har fått nog av dåliga vintrar. En VD vid namnt "Cidmee Nott". Men hur trovärdigt är det?

De mest lustiga artiklar dyker upp just på dagens datum. För ett par år sen skulle det bli playa nedanför slottet. Inte så tokigt, om det nu är fint väder någon sommar.....

Men idéerna kanske inte är så dumma? Var rätt kul att förra helgen ha massa skidåkare utanför dörren på väg till spåret i Nackareservatet. Om det är snö känns det som jag bor i en vintersportort.

Hade varit kul att bo i en badort med. Men klarade kanske av den känslan med somrarna i Bredäng. Campingen gjorde att förorten blev en riktig roligt plats med massor av italienare och tyskar. Saknar vatten. Men snö är ju inte dumt det heller.

1 kommentar:

david santos sa...

Hello, Puzzlan!
Thanks for your posting and have a good week. I loved this blog.