onsdag, juli 18, 2007

Besöksräknaren galopperar

Nu har jag gjort det igen, utan att riktigt tänka mig för. Länkat till artiklar i SvD och DN. Första gången fick jag "hjärtsnörp" angående inlägget om Kvartersbion. Denna lilla blogg var ju min lilla hemlighet. Efter det drabbades jag av besöksräknardjävulen. Vad kul det var att bli läst (även om det skulle vara roligt ifall jag fick kommentarer med - fast jag vet hur svårt det är att kommentera). Tiden som följde så nästan tvingade mig att hitta något att länka till. Men så funkar jag ju inte. Beröring med en artikel måste komma först, annars kan jag inte skriva alls.

Nå tiden gick och jag glömde bort första chocken.

Nu såg jag ett par artiklar som jag tyckte skulle passa att referera i min andra blogg Skrivtips. Och vips! Besöksräknaren gör jätteskutt. Det är kul, men oerhört läskigt. Fler och fler länkar till Skrivtips, vilket är oerhört smickrande men även totalt prestionsångestladdande. Lite lustigt att det är väldigt få som går emellan de olika bloggarna man har. Fast det är rätt skönt. För det visar ju två rätt olika bilder av mig.

Detta inlägg, är till för att skriva av mig! Skriva av sig är bra, när trycket inom en är för stort.

På radion är det Sommar och Göran Zachrission.

Inga kommentarer: