torsdag, september 06, 2007

Facebook

En ny era?

Efter att ha varit ifrån en del communitys där man varit mer eller mindre anonym. Lunarstorm, skunk och vildavebben. Var ett tag sen, orkade inte med att hålla vänner och mig själv uppdaterade. Nu har jag ramlat in på Facebook. ditlurad av vänner. Känns lite konstigt att inte gömma sig bakom ett litet nick. Inte för att jag känner att jag behöver gömma mig eller har behov av ett hemligt liv.

Total brist på bilder på mig själv upptäckte jag att jag hade. Väldigt få där jag är själv. Denna bild blev det i presentationen. Ni observerar väl mitt grymma leende. Det är egentligen inget leende utan ett *grrrrrrrr* för jag leker tiger med min brorsson som inte alls ville vara med på bild.



Man kanske ska göra som ungdomarna, träna "poser".



...hmm, digitalkameran skapar en egovärld med. Tänkte inte på det.......

Inga kommentarer: