torsdag, augusti 02, 2007

En lättnandens suck!

Mardrömsjobbet, kom från tryckpressen.

Ser bra ut och det tyckte även cheferna, trots att jag naturligtvis genast såg ett fel.

Undrar om det finns en bok som är felfri. Jag och tryckeriet lyckades igår morse iallafall ta bort några småfel i sista sekunden.

Sömlösheten som varit hela sommaren, med det ena tokfelet efter det andra i detta projekt hoppas jag är över även om nästa projekt står för dörren. Nu kan jag lägga det till handlingarna, eller in i bokhyllan.

Här ska firas!

Ja just det, vi har ju redan ätit glass på jobbet idag. En Tip Top! Jättegod.

Man ska fira när man kan lägga jobben till handlingarna. Bara städa i jobbmappen bland alla konstiga versioner. Den är stökig. Sen kan vi arkivera.

2 kommentarer:

Mysan sa...

Grattis Puzzlan!! Visst är det härligt när man kan bocka av ett projekt! Du har säkert gjort ett toppenjobb och det felet du hittade är det troligtvis ingen annan som kommer upptäcka - eller hur!
Fira ordentligt och försök hinna andas lite innan du går på nästa! Ställtid är viktigt, men tyvärr så svårt att få till i projektvärlden.

Peggy sa...

TAck mysan! Nu är det ju så att det är fem olika projekt samtidigt, i bästa fall. En del korta på en halvtimme. Andra längre (varav vissa är korta men går troll i). Ofta skulle det mesta vara klart i förrgår. Nu ska jag hugga tag i korret om en jättefin (reklam, reklam) bok om Jämtland. Ikväll ska jag göra Östersjön osäkert, med min darling.